måndag 7 mars 2011

Vilsen utan bodyrock

Idag är jag inte på topp vad gäller hälsan, har början till ont i halsen och huvudet är tungt. Ville ändock få in lite träning och kollade såklart in om det hade hänt nånting på bodyrock. Men icke... Zuzana och Freddy har nog inte hunnit med nåt mer träningspass sedan deras resa till L.A. tyvärr, vilket är trist. Jag känner mig alltid lite vilsen om de inte har nåt för mig att göra. Igår gick det bra, för då var jag ju ute och sprang, men nu på kvällen hade jag inga planer på att gå ut direkt. Förutom kvällspromenixen med hunden då, men det är en annan sak. Körde ett längre pass eftersom det inte blev något bodyrockande. Drygt en timme blev det. Tack och lov för att vi har crosstrainern framför tvn, annars hade det varit dötråkigt! Istället för att avlida av tristess tittade jag på Top Model och glömde nästan bort vad jag höll på med, förutom när stora svettdroppar rann på mig vill säga. Nu ska jag gurgla lite saltvatten för att ta livet av några bakterier i halsen och sen är det dusch och hundpromenad som står på schemat innan det är dags för John Blund att titta in och sprida lite sömnpulver över mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D