söndag 27 mars 2011

Missnöjd

Försökte mig på bodyrock idag, närmare bestämt 300 Rep Workout Awesome Routine for Fat Loss från 25/3. Jag var dock inte så himla awesome. Det gick inte bra idag, kunde inte fokusera. Blev illamående när jag gjorde den övningen då man skulle rulla runt och göra pushups. Ändrade den så jag slapp må dåligt. Gav inte allt under workputen. Det blev däremot drygt 40 min på crosstrainern efteråt. Då kändes det lite bättre i alla fall, men jag är inte helt nöjd med dagens träningsinsats. Får försöka satsa mer imorgon, då det förresten är dags att väga mig igen. Känner mig lite nervös inför det. Har jag gjort tillräckligt? Har jag tränat och ätit tillräckligt bra för att kroppen ska förtära det onödiga fettet? Svaret kommer imorgon bitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D