fredag 11 mars 2011

Dagens kost i bilder

Började dagen med frukost på sängen för min älskling. Det var mysigt, vi såg en film. Det påminde mig om när jag var liten och fick frukost på sängen på helgerna. Jag brukade stanna i sängen länge på morgonen och läsa, så min pappa kom upp med en bricka med frukost. Idag bestod frukosten av knäckebröd med jalapenosalami, Bravo apelsinjuice och A-fil med mikrade björnbär, solros-, lin- och psylliumfrön. Alltid gott! Pillret är en vitamin för kvinnor.

Sen tog vi ett lite större mellanmål frampå sena förmiddagen. Det blev en fruktsallad bestående av päron, äpple, vindruvor och kiwi och till det åt vi lättkeso. Mmm, det är mumsigt!
  

Lunchen blev två stekta ägg med ost på toast med Bravo apelsinjuice till (hm, vi har inget annat att dricka hemma i kylen just nu). Mums!

Till kvällsmat har vi ätit helstekt fläskytterfile med klyftpotatis och en grönsallad. Dryck: vatten. Supergott!

Har haft något av ett sötsug idag, så det blev 2 rutor 70%-ig choklad från Lindt till efterrätt.

Är fortfarande lite sugen på nånting, så sista matintaget idag blir ett päron. Sen får det räcka.

Det jag dricker mellan måltiderna är vatten. Försöker dricka så mycket vatten som möjligt. Har druckit ca 1 liter vatten hittills idag.
Jag är nöjd med vad jag har ätit idag och allt har varit gott, men tyvärr har det blivit en ofrivillig vilodag pga att tiden har gått så fort och den sena kvällen helt plötsligt var här. Är lite besviken på mig själv för det, mycket pga att det är andra dagen utan träning den här veckan. Får försöka ta igen det imorgon, se till att komma igång med träningen på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D